Veebipoe stopnoise.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Stopnoise OÜ (registrikood 12441005), asukohaga E.Vilde tee 108-69, 12915 Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes
müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba
kättetoimetamise eest.
- Kauba
kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
- Kättetoimetamise
tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks
tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud
andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel
kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangaülekandega Stopnoise OÜ
arveldusarvele (EE822200221057161548, AS SWEDBANK).
- Leping jõustub
alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa
ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse
sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise
kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt ostja pangast võib laekumine aega
võtta kuni 7 tööpäeva.
Kohaletoimetamine
- Kaupu saadetakse Euroopaliidu
riikidesse.
- Kauba saatmiskulud
kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed
saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul
alates müügilepingu jõustumist. 
- Väljaspool Eestit
toimub kohaletoimetamine ostja poolt tellitud transpordi abil.
- Puuduoleva kauba
tellimise puhul võib kaup kohale jõuda 4-6 nädala jooksul. Ostjat
informeeritakse kauba kohalejõudmisest eraldi e-posti teel.
Taganemisõigus
- Pärast tellimuse
kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva
jooksul v.a. puuduolevate toodete tellimisel, kuna need valmistatakse spetsiaalselt
esitatud tingimuste kohaselt (mõõt, kaal, kasutatav koormus jne).
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- Ostetud või tellitud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud või ostetud.
- 14-päevase
tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui
on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see
on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on
kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba
tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemisavaldus ning saata
see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise
kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus,
et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
- Ostja peab kauba
tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab
tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel
saadud tasud.
- Veebipood võib
keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud,
sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on
sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise
viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Veebipoel on õigus
taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes
on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab
ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis
oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul,
alates kaubaüleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja
üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise
ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus
puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja
aadressile info@stopnoise.ee või helistada telefonil: +37255649858.
- Veebipood ei
vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse
või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist
on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
- Kui Veebipoest
ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab
tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on
Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@stopnoise.ee või helistada telefonil: +37255649858.
- Kui ostja ja
Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda
ning avaldust esitada siin.
- Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib
pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
